פינצטה "סרט ורוד" שחלק מהכנסותיה נתרמות לחקר סרטן השן

הצטרפי למאבק בסרטן השד ויחד נציל חיים!

כל השנה אנו תומכים ותורמים למאבק במלחמה בסרטן השד.

חלק מההכנסות של כל פינצטה ״סרט ורוד״ עם סמל המאבק נתרמות לארגון הבינלאומי לחקר הסרטן BIG 

השנה בחרנו לתמוך גם בעמותת אחת מתשע במאבקם החשוב להורדת גיל בדיקות הממוגרפיה ל 40.

באוקטובר, חודש המודעות, אנו נעביר  50% מהרווחים מכל הסל שתרכשי באתר שמכיל פינצטה ״סרט ורוד״ לעמותה כתרומה לתמיכה במאבק. 

סרטן השד הינו המחלה הקשה השכיחה ביותר בקרב נשים בישראל. מידי שנה מאובחנות כ-5,400 חולות חדשות. 25% מהן מתחת לגיל 50.
עם זאת, נתוני ההחלמה בגילוי מוקדם עומדים על 92%, והמשמעות היא הצלת חיים לצד שיפור איכות חייהן של נשים, המתמודדות עם המחלה

במסגרת סל הבריאות, קופות החולים מאפשרות כיום לנשים לעבור בדיקת ממוגרפיה אחת לשנתיים מגיל 50

עמותת אחת מתשע הגישה, גם השנה, בקשה לסל הבריאות להוריד את גיל הממוגרפיה ל-40, כדי להציל חייהן של נשים צעירות רבות ולשפר איכות חייהן של נשים חולות, בזכות גילוי מוקדם!

הצטרפו אלינו בתרומה, להזדהות במאבק של אחת מתשע להוריד את גיל הממוגרפיה. מדובר בקריאה של נשים בכל הגילאים. למעני, למען נשות משפחתי ולמען חברותיי.

אחת מכל שמונה נשים תחלה בסרטן השד במהלך חייה. חייבים להוריד את גיל הממוגרפיה! כי הסרטן כבר לא מחכה ל-50.

 

 

עוד מידע על:
עמותת אחת מתשע מסייעת לנשים חולות סרטן השד וקרוביהן מאז הקמתה בשנת 1994. העמותה מעניקה תמיכה באמצעות מתנדבות, שהחלימו מסרטן השד, לצד תמיכה רגשית על ידי אנשי מקצוע, ומסייעת במידע ובמיצוי זכויות. העמותה מקיימת פעילויות הסברה ומהלכים תקשורתיים להעלאת המודעות לגילוי מוקדם למחלה.

עמותת אחת מתשע היא העמותה הוותיקה בישראל המתמחה בפעילות למען נשים חולות סרטן השד וקרוביהן ובחתירה להעלאת המודעות הציבורית למחלה.

העמותה הוקמה בשנת 1994 על ידי קבוצת נשים בראשות נורית טולנאי. נשים אלו חלו בסרטן השד ונתקלו בקשיים רבים בהתמודדות עם מחלתן, בהיעדר תמיכה ומידע מספיקים. הן הקימו רשת תמיכה של נשים וגורמי מקצוע, המאפשרת לחולות סרטן השד שלא לחוש עוד בושה ומבוכה לנוכח המחלה ומציעה להן סיוע משפטי, נפשי ורפואי.

אחת מתשע מספקת לנשים שחלו בסרטן השד מידע מקיף, יעוץ מומחים, תמיכה, הגנה על זכויות וליווי מקצועי החל משלב האבחון לאורך כל שלבי המחלה. במסגרת העבודה השוטפת פעילים בעמותה אנשי ונשות מקצוע ומומחים במגוון תחומים, ובהם: עובדים סוציאליים, פסיכולוגים המתמחים בפסיכו אונקולוגיה, עורכי דין, רופאים ועוד. העמותה חותרת לחדשנות על בסיס ידע מצטבר וניסיון רב-שנים בתמיכה בנשים חולות סרטן השד וקרוביהן, בהגנה על זכויות ובפעילות ציבורית.

לצד אנשי המקצוע, מעניקה העמותה תמיכה לחולות וקרוביהן באמצעות מתנדבות, שהחלימו מסרטן השד ועברו הכשרה מיוחדת.

אחת מתשע עוסקת בפעילות הסברתית להעלאת המודעות הציבורית לגילוי מוקדם של המחלה, עורכת סדנאות ייחודיות בארגונים ובמקומות עבודה במטרה להעלות את המודעות לגילוי מוקדם של המחלה ולעודד נשים לקחת אחריות על בריאותן.

במשך השנים זכתה אחת מתשע בפרסים ותעודות הוקרה רבים על פעילותה להעלאת המודעות לסרטן השד, הקמפיין להכללת תרופות מצילות חיים בסל התרופות, ויצירת רשת תמיכה לנשים המתמודדות עם סרטן השד.

מידע על העמותה נלקח מאתר העמותה

 

 

 

 

השארת תגובה

תגובות יפורסמו לאחר אישור

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.