שמן קוקוס לא מפסיק להפתיע!

שמן קוקוס לא מפסיק להפתיע!

הוא נעים, ריחני, מזכיר לנו חופים טרופיים רחוקים וקיצים מושלמים והוא בעיקר בריא מאד – הקוקוס. שמן הקוקוס נחשב כיום לאחד מחומרי הגלם הבריאים ביותר במטבח, על שולחן הטיפוח ובמתחם הספא הקרוב לביתכן. קבלי עוד 10 דברים בריאים שאפשר לעשות איתו 

 

מי שעוקבת, יודעת שאני גרופי של שמן קוקוס ולא פעם הזכרתי אותו והיללתי את מעלותיו. זה מדהים שאני שאני לא מפסיקה לקבל ולשמוע על עוד דבר ועוד דבר שאפשר לעשות עם שמן הקוקוס ואני באמת מנסה הכל ושום דבר לא איכזב אותי עד היום! זה פשוט מדהים!

 

והכי חשוב שתדעי: אפשר להשיג כיום על מדפי כל חנות מכולת וסופרמרקט.

 

אז קבלי את עשרת פעולות הטיפוח שכדאי ואפשר לעשות עם שמן קוקוס.

 

לחות לגוף ולפנים

שמן הקוקוס מצוין לשמירה על עור חלק ורך. מרחי אותו לאחר המקלחת ואפילו תוך כדי ותהני מעור חלק מאד. שמן הקוקוס ידוע גם כפתרון מעולה נגד אקנה ויכול לעזור בצמצום קמטים.

טיפול הזנה לשיער

שמן קוקוס הוא בסיס מעולה להזנת השיער. כל מה שצריך לעשות הוא לקחת כפית משמן הקוקוס, לעסות את קצוות השיער ולחפוף עם שמפו. השיער יהיה בריא יותר, מבריק יותר ויזכה לניחוח ריחני של קוקוס.

הזנה לאחר הסרת שיער

שמן הקוקוס מחדש את העור ומרגיע אותו. מסיבה זו הוא אידיאלי למריחה על הרגליים ועל בית השחי לאחר הסרת שיער בכל שיטה שהיא. המרכיבים הטבעיים שלו גורמים לו להיות אידיאלי לשימוש על כל סוג עור.

טיפול בעור יבש וסדוק ברגליים

הקיץ מביא איתו חשיפה רבה יותר של הרגליים לאור השמש ובכך גם אינספור נזקים לעור העדין. שמן קוקוס מספק עיסוי מושלם לרגליים ועל הדרך מחליק אותן ומטפל בעור סדוק.

הלבנת שיניים

שמן הקוקוס מעולה בתוך מלבין טבעי. מערבבים מעט שמן קוקוס עם סודה לשתייה עד שהתערובת הופכת לממרח נוח, מורחים על מברשת שיניים ומצחצחים לגמרי כרגיל.

הרגעת עור לאחר שיזוף

לאחר שיזוף העור שלנו מגורה, כך גם לאחר יום של שמש שבו לא שמנו לב לעור שלנו. שמן הקוקוס מרגיע עור מגורה מחשיפת יתר לשמש ומחליף את תרופת הסבתא האולטימטיבית – היוגורט.

הסרת איפור

שמן הקוקוס מתפקד כמסיר איפור טבעי נפלא. כל מה שצריך לעשות הוא למרוח מעט ממנו על צמר גפן או פד להסרת איפור ולהסיר את איפור הפנים בקלות.

קרם ידיים טבעי

הקוקוס הוא מרכך טבעי של עור קשה וסדוק. אפשר להשתמש בו כקרם ידיים לכל דבר ואפילו למרוח על הרגליים במידה ויש עור קשה.

טיפול בשפתיים סדוקות

לצד העובדה שהוא מטפל בקלות בשפתיים סדוקות, הוא מותיר אותן מוגנות מהשמש בזכות רמת SPF 4.

לבשל

עד לפני כמה שנים שמן הקוקוס היה מצרך נדיר במטבחים שלנו. היום כבר ברור שמדובר במצרך בריא מאד שיכול להחליף שמן וחמאה. בעוגות ועוגיות, בהכנת תבשילים וירקות צלויים ועוד ועוד.

 

השארת תגובה

תגובות יפורסמו לאחר אישור

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.