מדיניות החזרות וביטולי עסקה באתר
הינך רוכשת מוצר איכותי ומקורי באתר barbarella, אנחנו בטוחים שתאהבי את המוצר ומקווים שהוא מתאים לצרכיך. היה ולא התאים מכל סיבה שהיא, אין בעיה. ב-barbarella תוכלי לבטל את ההזמנה שלך במגוון אפשרויות:
ביטול לפני משלוח המוצר:
רוכש אשר מעוניין לבטל את רכישתו יודיע על כך בסמוך ככל האפשר למועד בו שלח את הצעתו לחברה (או ממועד יצירת הקשר הטלפוני עם החברה). ההודעה על ביטול תימסר למרכז הטלפוני של החברה 02-6747000 ותשלח במקביל בכתב (פקס 02-6727380 או באמצעות דוא"ל ל info@slique.co.il).
ביטול עסקה ללא עמלות ביטול יתאפשר ביום ביצוע העסקה, כל זמן שטרם נשלחו המוצרים על ידי החברה ו/או מי מטעמה לכתובת שנמסרה בהזמנה, במקרה כזה התשלום ששולם בגין המוצר יוחזר לרוכש במלואו.
ביטול לאחר קבלת המוצר:
להלן מגוון אפשרויות התקשרות לנושא ביטול עסקה באתר:
-
משלוח הודעת ביטול במייל service@barbarella.co.il
-
בשיחה טלפונית לשירות הלקוחות בטלפון 02-6747000.
-
פניה בוואטסאפ או בוט האתר.
-
ע"י מילוי טופס ביטול עסקה באתר
הביטול יתבצע עד 14 יום מיום רכישת המוצר בלבד. כאשר עד לתאריך זה המוצר חוזר אלינו בשלמותו, לפני שנעשה בו שימוש, באריזתו המקורית. אין החזרות והחלפות לאחר שימוש כלל.
חריג: מארזי סליק בסיסים (עם 5 חוטים) , הנחשבים "מארזי התנסות" ניתנים להחזרה תוך 30 יום מהקניה, כאשר ניתן להתנסות בשימוש במוצר עם 5 חוטים המצורפים להחליט אם להשאיר או להחזירו. זיכוי בגין החזרת מארז סליק בסיסי יהיה זיכוי מלא בקיזוז דמי משלוח בלבד!
החזרת המוצר:
1. הזמנת שליח לאיסוף מביתך – יש לתאם זאת מול שירות הלקוחות barbarella במייל service@barbarella.co.il ואנחנו נשלח אליך שליח לאיסוף ההחזרה. השירות כרוך בתשלום.
2. ניתן לשלוח בדואר למחסננו – בכתובת: אשריאל בוזגלו 4/27, ירושלים 9346150.
3. להגיע פיזית למחסן שכתובתו מצויינת בסעיף 2 למעלה, לצורך כך יש לתאם ביומן בלחיצה פה את מועד ההגעה לצורך החזרה.
זיכוי כספי/זיכוי בשובר קניה:
זיכוי בגין מוצר שאושרה החזרתו יתבצעו כדלקמן:
קבלת שובר קנייה לאתר בגובה 100% מהמחיר ששילמת עבור המוצר, דהיינו החזר מלא (בקיזוז דמי משלוח בלבד).
החזר כספי יועבר ישירות לאמצעי התשלום בו שילמת עבור המוצר, בניכוי 5% (ועד סכום 100 ₪) מהמחיר ששילמת עבור המוצר.
שימי לב! בכל מקרה לא ניתן לקבל החזר עבור הוצאות משלוח, אותן שילמת לקבלת המוצר או החזרתו.
עוד על "מדיניות החזרות וביטול הזמנות" תוכלי לקרוא בתקנון האתר.
הלקוח יזוכה רק אחרי שהמוצר חזר למשרדי החברה נבדק ונמצא תקין.
ביטול מוצר שהוזמן בדואר שליחים ו/או סירוב לקבל חבילה שנשלחה ללקוח בדואר שליחים יחויב בעלות של 78 ש"ח דמי משלוח
ביטול על ידי החברה:
החברה שומרת לעצמה את הזכות לבטל עסקה ו/או מכירה כלשהי, במקרים הבאים:
-
אם יתברר לה שנפלה טעות סופר או טעות טכנית חריגה בהצגת פרטי המוצר, מחירו, תנאי התשלום וכדומה.
-
אם יתברר לה כי העסקה ו/או במכירה לוותה בפעילות בלתי חוקית של הרוכש/או מי מטעמו ו/או צד ג' כלשהו.
-
אם יתברר כי הרוכש עלול לשוב ולמכור את המוצר לצד ג' ו/או לסחור בו.
במקרה שכזה, הודעה על ביטול ההזמנה תימסר לרוכש בטלפון ו/או בכתב לכתובת אותה ציין הרוכש בעת ההזמנה.
החזרה:
על הרוכש לבדוק את המוצר עם קבלתו, במידה ומצא הלקוח כי קיבל מוצר פגום, יישלח הלקוח את המוצר באריזתו תוך 14 ימים מיום קבלתו בדואר רשום והחברה תחליף את המוצר הפגום במוצר חדש ותשלח אותו ללקוח על חשבונה. היה והמוצר שהחזיר הלקוח תקין, המוצר יישלח בחזרה ללקוח והלקוח יחויב על עלויות המשלוח.
היה והלקוח קיבל מוצר פגום, יעשה כל מאמץ להציע להחליף את המוצר הפגום במוצר תקין (במסגרת תקופת האחריות המפורטת להלן).
תלונות על חוטים פגומים יתקבלו עד 60 יום מיום הרכישה בפועל. לאחר מועד זה החברה לא תהיה אחראית לטיפול בתלונה מסוג זה.
חברת סמארט מי בע"מ תהיה רשאית לספק באיחור את המוצרים ו/או להודיע על ביטול הזמנה כלשהי, במקרה של אירועים שלא בשליטתה כמו פעולות איבה, אסונות טבע ו/או מקרי חירום אחרים.