טפלי בנזקי השמש עכשיו!

טפלי בנזקי השמש עכשיו!

כתבתי את המאמר הזה בחודש אוקטובר, משום שבשביל קוסמטיקאיות זהו החודש בו השמש נעלמת ואפשר להתחיל לטפל בנזקי השמש שנצברו בקיץ שחלף. והנה אנחנו כבר בינואר,  ורק עכשיו אפשר להרגיש שמזג האוויר קריר יותר, החורף פה סוף סוף ותחושה של התחדשות ממלאת את האוויר, וזהו גם הזמן הטוב ביותר לטפל בנזקי השמש, אותה שמש שכל כך שמחה אותנו בקיץ.

המקפידות מאתנו – אלו שמרחו קרם הגנה בעל מקדם גבוה בכל פעם שיצאו לשמש, חבשו כובע רחב שוליים, שתו הרבה מים, נזהרו שלא להימצא תחת השמש במשך שעות ארוכות ויצאו החוצה בשעות הפחות מסוכנות סובלות פחות מנזקי השמש אך לא כולנו מקפידות על כך. מלח הים, השהייה על החוף, הכלור שבבריכה, זיהום האוויר הגבוה וגם המיזוג המתמיד פוגעים בעור – בפנים, בכפות הידיים, במחשוף, בצוואר ובשאר חלקי גופינו וגורמים להופעת כתמים, קמטים, נימים מורחבים ועור גס ויבש.

כשמתחלפות העונות הנזקים מתגברים ולכן אני ממליצה לטפל בעור כדי למנוע הידרדרות נוספת וכדי לשפר את מרקמו ומראהו ,לשקם אותו ממה שעבר עליו בקיץ ולהאט את הזדקנותו.
אז קבלי 5 טיפולים ביתיים, פשוטים ומאוד יעילים לטיפול בעור שלך בדיוק עכשיו.

כמובן שלצד הטיפולים הללו יש להקפיד, גם בימים מעוננים למרוח קרם הגנה, לשתות הרבה מים (לפחות 2 ליטרים ביום) ולמרוח קרם לחות איכותי שמתאים לסוג העור שלך.

 

 

POTATO.jpg

תפוחי אדמה – כן, כן – לא תאמיני כיצד יכול תפוח האדמה הטרי להשפיע לטובה על עור הפנים שלך ולטשטש כתמים כהים. חיתכי תפוח אדמה והניחי פרוסה על האזורים בהם את מעוניינת לטפל. השאירי את הפרוסה על הפנים במשך מספר דקות ושטפי את הפנים במים פושרים.

ONION.jpg

בצל סחוט – טבילת צמר גפן במיץ בצל טרי שנסחט במטחנה והנחת הצמר גפן על האזור שברצונך להבהיר תוכל לטשטש את הכתמים המטרידים. לאחר הנחת הצמר גפן הניחי לו להתייבש ושטפי את הפנים.

YOGORT1.jpg

יוגורט טבעי – היוגורט יכול להסיר כתמים בפנים בצורה מצוינת ואף לטפל בדלקות. מירחי יוגורט טבעי על הכתמים, המתיני 20 דקות ולאחר מכן שטפי את הפנים במים קרים. תוכלי גם למרוח את היוגורט לפני השינה (אם את ישנה על הגב, אחרת היוגורט עשוי ללכלך את הכרית) ולשטוף את הפנים בבוקר.

LEMON.jpg

מיץ לימון – נוגדי החמצון והחומצה הציטרית שמכיל מיץ הלימון יכולים לטשטש כתמי עור. כדי לקבל את התוצאה המבוקשת יש לקחת 2 כפות של מיץ לימון ולערבב אותן עם 2 כפות סוכר לבן. את החומר יש למרוח על הכתמים, להמתין 5-10 דקות ולשטוף במים. חזרי על הפעולות 3-4 פעמים במהלך השבוע.

PAPAYA.jpg

פפאיה – הפפאיה מכילה חומצות אלפא הידרוקסיות ולכן היא יכולה להבהיר כתמים חומים על ידי קילוף השכבה העליונה של העור. את הפפאיה יש למרוח באופן ישיר על הכתמים, להמתין 20 דקות ולשטוף את הפנים עם מים פושרים. יש לחזור על הפעולה פעמיים ביום.

אני מאחלת לך חורף נעים ושיקומי, ללא אלרגיות מטרידות שמאפיינות את מזג האוויר שהוא מביא איתו ומקווה שהטיפולים הריחניים והטבעיים הללו יסייעו לך להשיג את המטרה.

 

 

השארת תגובה

תגובות יפורסמו לאחר אישור

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.