Contact

תעודת אחריות

קנית? תתחדשי!

יש לך אחריות לשנה!

submit
 

 

למכשיר הסליק יש אחריות

אנו, חברת סמארט מי בע"מ, היצרנית והיבואנית הבלעדית של מכשיר הסליק, מאמינים במצוינות המוצר ועל כן, מעניקים אחריות יצרן מלאה לשנה על כל מסיר שיער סליק שיוצא ממפעלינו. בכל מקרה של תקלה במסגרת תקופת האחריות, צרי קשר עם מחלקת שרות הלקוחות שלנו ומכשירך יוחלף בחדש.

בכל אריזה של ערכת סליק יש מספר מכשיר אישי ויחודי.

להפעלת אחריות:
  • הזיני את מס' האחריות הייחודי שלך בחלון המיועד בטופס ולחצי על החץ משמאל
  • מלאי את פרטייך בטופס ולחצי על כפתור "הפעלת אחריות" למטה – והאחריות שלך מופעלת לשנה שלמה מיום הקניה!
  • במקרה הצורך, תוכלי גם להפעיל את האחריות טלפונית, התקשרי למח' שרות הלקוחות שלנו בטל' 02-6747000 ונשמח לעשות זאת עבורך.

דגשים:
  • האחריות תקפה רק עם הצגת חשבונית קניה מקורית - אנא שמרי את חשבונית הקניה.
  • הפעלת האחריות צריכה להתבצע בסמוך לקניה ולא יאוחר מחודש לאחר הקניה.
  • האחריות היא עבור מסיר השיער סליק בלבד (לא כולל חוטים).
  • האחריות אינה חלה על פגמים הנגרמים כתוצאה משימוש לא סביר במוצר, הכתמה, תחזוקה לקויה, ניקוי שלא בהתאם להנחיות היצרן ובלאי טבעי ו/או מכשירים לא מקוריים שלא יוצרו או סופקו ע"י חברת סמארט מי בע"מ.

לא מצאת את מה שחיפשת?

שירות הלקוחות שלנו ישמח לתת לך מענה
בעזרת טופס מכוון, במייל או בטלפון


יצירת קשר