Contact

סודות המני-פדי המושלם

סודות המני-פדי המושלם

גם הציפורניים שלנו מקבלות התייחסות. אנחנו רוצות להגיע לערב החג מתוקתקות ומטופחות. אבל ההחלטה לשמור על ציפורניים מטופחות לא חייבת להסתכם בביקור קבוע אצל המניקוריסטית והפדיקוריסטית. אפשר לשפר באופן משמעותי את מראה הציפורניים באמצעות תזונה נכונה. אתמול אחרי ביקור אצל המניקוריסטית הצמודה שלי הבנתי הכל. היא שאלה אותי "איך הציפורניים שלך כל כך מטופחות?". 

 

אמרתי לה שאין טריקים מיוחדים. למדתי שמה שאני מכניסה לפה משפיע על איך שאני נראית. שינויים קטנים שעשיתי בתזונה שלי גרמו לשיפור במראה הציפורניים והפכו אותן ליותר מטופחות. וגם - מסכות וטיפולים הכי טבעיים, עם דברים שלכל אחת מאיתנו יש במזווה בבית. 

 

אז הנה מה שאני עושה כדי לשמור על הציפורניים שלי: 

 

מקפידה על תזונה מאוזנת

זה נשמע כמו הצהרה ריקה אבל זה כל כך חשוב. תזונה מאוזנת מכילה את כל אבות המזון – חלבונים, פחמימות, ירקות, פירות, סיבים תזונתיים. כל הדברים האלו חשובים לגוף מבפנים ומבחוץ. תזונה שכוללת סוכרים, ג'אנק פוד, שתייה ממותקת ואכילה לא נכונה מביאה לפיצול הציפורניים והופעת כתמים לבנים, שמופיעים בגלל מחסור בויטמין Bובברזל.

 

ויטמין B – והרבה ממנו

קובצת ויטמיני B כוללת מרכיבים חשובים כמו ברזל, סידן, אבץ ואשלגן. כדי לשמור על מראה מטופח של הציפורניים כדאי לאכול מזונות שיש בהם את המרכיבים האלו – פירות וירקות, בעיקר ירקות ירוקים, שקדים, טחינה ושומשום, בשר אדום וביצים.

 

כמה שיותר ירקות, כמה שיותר מים

ירקות עמוסים בויטמינים ומינרלים והם המקור העיקרי לשיפור המראה של הציפורניים. בתוך הירקות והפירות יש חומר שנקרא סליציאה שאחראי על חוזק הציפורן. חוץ מהיתרונות התזונתיים שלהם, הם פשוט המקור הכי קל ונגיש לויטמינים ומינרלים. 

 

שתייה עוזרת לנו לשמור על העור ובכך למנוע יובש מסביב לציפורניים. שתיית קפה, תה ומשקאות ממותקים יכולה לפגום במראה העור. לכן כדאי להקפיד על שתיית מים, לפחות שמונה כוסות ביום. אני שותה מים וכמה שיותר. לא רק הציפורניים נהנות, גם עור הפנים שלי, העור על הידיים והשיער. 

 

משתמשת רק בתכשירים ידידותיים לעור

 

יש כל כך הרבה תכשירים שונים בשוק, ממסירי לק ועד לקרמים מיוחדים לידיים. כדאי לבחור במוצרים איכותיים העשויים מחומרים טבעיים, שיכולים להזין את העור. חשוב להקשיב לגוף שלנו ולבחון את התגובות לכל תכשיר. ולשנות בהתאם. אני בכלל ממליצה לבדוק היטב את התוויות ולראות מה מכיל כל תכשיר. למרות שהשפה לא תמיד ברורה לנו, אפשר להבין אילו מרכיבים טבעיים יש בתוכו וכמה. 

נ.ב - אפשר גם להכין בבית!

זוכרת שסיפרתי כבר על שמן הקוקוס?

 

אני משתמשת בו לעיסוי האצבעות ברגליים ולהזנת הציפורניים. החומרים הכל כך טובים שיש בשמן הקוקוס מזינים את העור מסביב לציפורן ומבריקים אותה. 

 

מכינה פילינג בבית

 

כשאני רוצה לתת לציפורניים שלי עוד קצת אהבה ויופי, אני מכינה בבית פילינג משלי ומורחת אותו על עור הרגליים והידיים. התוצאה היא מדהימה - העור רך יותר, נעים יותר למגע והתחושה נפלאה.

 

מה צריך בשביל פילינג לציפורניים? 

3 כפות סוכר 

2 כפות מיץ לימון

מעט שמן לבנדר

כף שמן קוקוס - מומס

אני מערבבת את הכל ומורחת על כף הרגל או על כף היד, מעסה היטב במשך כמה דקות ושוטפת. הריח, המגע והתחושה הנעימה שווים כל השקעה. 

 

אבל איך את מגדלת ציפורניים מהר? ובריא?

 

שאלה שאני שומעת לא מעט. 

 

הנה טיפול טבעי שמעודד צמיחת ציפורניים בריאות יותר.

2 חלמוני ביצה

3 כפות של חלב

כף גדושה של דבש

אני מערבבת היטב את כל החומרים ומניחה בקערה עמוקה. 

טובלת את הציפורניים בתוך הקערה ומשאירה את היד בפנים במשך 15 דקות. משימה לא פשוטה אבל משתלמת. 

הפרוטאין בביצה והסידן בחלב מסייעים לחיזוק הציפורניים ולצמיחה בריאה יותר. 

 

 

מקווה שהצלחתי לעודד אותך, לקראת השנה החדשה, להכניס כמה הרגלי טיפוח ובריאות לשגרת החיים, לטובת הציפורניים ובעיקר...לטובתך!

 

מאחלת לך שנה טובה שכולה יופי ושמחה!

 

יש לך טיפ נוסף שקשור לטיפוח טבעי של הציפורניים? כתבי לי בתגובות!

 

תגובות

כתוב תגובה

הערה


לא מצאת את מה שחיפשת?
שירות הלקוחות שלנו ישמח לתת לך מענה בעזרת טופס מכוון, במייל או בטלפון

יצירת קשר